sobota, 1 lutego 2014

Ogniste skrzydła + Liebster Blog Award : 3

Tytuł: Ogniste skrzydła
Autor: Karolina Wojtaszek
Wydawnictwo: Poligraf


Witam wszystkich serdecznie, stwierdzam iż mam dosyć zakupów, chodzenie 2 dni po galerii wykańcza a to wszystko przez książki, tak odebrałam w końcu moje książeczki i się cieszę + przyszła do mnie książka do recenzji + czekam na jeszcze jedną z konkursu. Styczeń okazał się owocny. Tyle szczęścia w 31 dni, a jak u was? : ))
Dzisiaj na blogu postanowiłam przedstawić wam recenzje książki "Ogniste skrzydła" i Liebster Blog Award .

Viktoria to główna bohaterka książki "Ogniste skrzydła", dziewczyna ma przyjaciela Mateusza z którym zna się od 6 lat. Są nierozłączni. Kilka lat temu zaginęła jej matka, a 2 lata temu jej brat. Viktoria jest zrozpaczona. Cały czas łudziła się, że Nicka - jej brata - ktoś porwał.

W książce jest motyw mitologii chińskiej, a pomysł jest naprawdę dobry. Dziewczyna poznaje Rogera tajemniczego studenta z jej roku. Umawia się z nim do klubu "Inferno", tam zaczynają dziać się różne rzeczy. Kim okaże się Roger i jej przyjaciel?

Pomysł na książkę jest dobry, ale ja nie lubię książek pisanych z widoku osób które są poza światem przedstawionym (os.3). Denerwuje mnie to niezmiernie i jest czasami nie zrozumiale. Styl autorki jest dobry jak każdy inny. Niestety niektóre postacie mnie niezmiernie denerwowały :c.

W książce wszystko za szybko się działo, przez co nie dało się wczuć w klimat. Było dużo dialogów, szybko się czytało, mimo że niektóre przemyślenia Viktorii mnie nudziły. Książka poszła w jeden wieczór, chętnie poznam następną część, jednak nie jest to książka na którą będę czekać z niecierpliwością.. Mimo wszystko książka nie jest najgorsza, jest łatwa do przebrnięcia, zwłaszcza dla niewybrednych czytelników. : )

_____________________________________________________________________________
Książke przeczytałam dzięki Pani. Wojtaszek, za co bardzo dziękuje i życze powodzenia w dalszym pisaniu i rozwijaniu sie. Post niżej macie wywiad z autorką. : ))
______________________________________________________________________________

A teraz Liebster Blog Award. Jest to dla mnie wielkie zaskoczenie, ponieważ sie nie spodziewałam. Tak wiem zdanie jest bardzo po polsku. : 3
Do Liebster Blog Award nominowała mnie +Sophie Carmen, dziękuje bardzo. : )

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. A wiec do dzieła!

Pytania od Sophie : 

1.Lubisz oglądać filmy na podstawie książek? 


To zależy od stopnia w jakim lubie książke, czasami poprostu nie chce niszyć sobie wizji jaką stworzyłam w swojej głowie, ale nie mam nic przeciwko.

2.Czy jest powieść, którą żałujesz że przeczytałaś/eś?

Nie wydaje mi sie że nie. Każda książka jest coś warta, i coś wnosi do naszego książkowego świata.

3.Gdybyś miał/a zmienić tytuł jednej książki, aby był adekwatny do okładki, co by była to za powieść?

Tak naprawde to nie rozumiem pytania, tak blondynka ja, przepraszam :C

4.Ktoś z twojej rodziny podziela twoją miłość do książek? 

Tak moja mama czyta razem ze mną, lecz ona ma swój własny świat.

5.Lubisz czytać lektury? 

Nie wręcz nie nawidze, w tym roku czytam same streszczenia, lektury mnie nudzą, wiem, przkro mi, wiem to źle, ale to nie jest mój styl który sprawia mi przyjemność.

6.Jeździsz na Targi Książki?

Nie jeszcze nie miałam okazji sie wybrać, ale kiedyś napewno z chęcią pojade.

7.Wielkie marzenie?

Hmm... Chciała bym mieć wiele książek, w takiej pięknej komódce. Aww *.*

8.Dlaczego taka nazwa bloga, a nie inna?

Zakochana w treści ponieważ kocham książki i to co w nich jest czyli treść, książka cie nigdy nie zawiedzi i nie zostawi! ^.^

9.Coś chciałabyś zmienić w swoim życiu? 

Chyba mój badziewny stosunek do życia..

10.Co sądzisz o hejterach?

To ludzie którzy zazdroszczą ci tego co masz i tego jakim sie jest człowiekiem. Nie lubie ich i naturalnie są mi obojętni, nie przejmuje sie ich nieuzasadnioną opinią...

11.Ile masz mniej-więcej książek?

Głównie czytam książki z biblioteki ale na mojej półce stoi 19 książek, cały czas sie powiększa. C :

Nominowani:
-http://recenzjenadine.blogspot.com/

-http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/
-http://alezaczytana.blogspot.com/
-http://mirror-of--soul.blogspot.com/
-http://recenzjeoptymisty.blogspot.com/
-http://szeptksiazek.blogspot.com/
-http://zanim-zajdzie-slonce.blogspot.com/
-http://im-bookworm.blogspot.com/
-http://heaven-for-readers.blogspot.com/
-http://betterversionofthetruth.blogspot.com/
-http://ksiazka-od-kuchni.blogspot.com/

Pytania : 
1.Ulubiona bajka z dzieciństwa?

2.Skąd pomysł na pisanie bloga?
3.Ile przeczytałaś/łeś książek w życiu? (około)
4.Z kim podzielasz pasje?
5.Kto zaraził cie strszną chorobą czytania książek?
6.Co sądzisz o hipsterach?
7.Ulubiona książka?
8.Czym jest dla ciebie blog?
9.Z jakiej znajomości jesteś najbardziej dumny/na?
10.Czy jak byłeś młody to czytałeś?
11. Dobrze sie uczysz?


Koniec laboratu na dziś.
Całuje. : *


\

2 komentarze:

  1. Każda książka wartościowa? Kiedyś też tak myślałam, bo w końcu to KSIĄŻKA, ale wtedy przeczytałam "Zmrok" i stwierdziłam, że nie każda książka jest warta czytania i nie każda książka wnosi coś (w pozytywnym znaczeniu tego słowa) do świata literatury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż taka zła ta książka była? Ja narazie sie nie spotkałam z taką książką.: )

    OdpowiedzUsuń