niedziela, 24 listopada 2013

Tak blisko - książka marzeń


 Tytuł: Tak blisko...
          Autor: Tammara Webber
Stron: 336
  Tytuł oryginału: Easy
Wydawnictwo: Jaguar 
Pół nocy zbierałam myśli o tej książce.. o fabule i postaciach.
Dostałam książkę na urodziny, muszę przyznać bez bicia że długo zbierałam się do jej przeczytania. Ale w końcu ciekawość wzięła górę. Już po pierwszych stronach książki nie mogłam się od niej oderwać. Książka skradła me serduszko
A główny bohater - Lucas? Lucas niebieskooki przystojniak z kolczykiem w wardze i tatuażami.
Ile ja bym dała żeby taki chłopak spadł mi z nieba. : (

"Mężczyźni pragną zawsze być pierwszą miłością kobiety. Kobiety zawsze pragną być ostatnim romansem mężczyzny."
.
        Oskar Wilde
                 
                                           

Początek książki mrozi krew w żyłach kiedy główna bohaterka Jackie-Jacqueline wracając do samochodu z imprezy, nie zwracając uwagi na otoczenie zostaje napadnięta przez chłopaka z jej uczelni, napaść miała podłoże seksualne. Z opresji ratuje ją tajemniczy chłopak o imieniu Lucas. Jacqueline przeżywa kryzys emocjonalny po tym jak rzucił ją chłopak. Lucas już od pierwszych chwil zawrócił jej w głowie, ale nie tylko jej, mi również. :  )

"Kobieta wybaczy Ci wszystko, oprócz jednego: ze jej nie kochasz."
A. Musset
Jackie oprócz swojego chłopaka który z nią zerwał nie widziała nikogo innego, chciała tylko aby Kennedy ją kochał.W książce jest poruszony ważny temat a mianowicie temat gwałtu i prześladowania ofiary. Dziewczyna nie powiedziała nikomu o tej sytuacji z Buckiem, bo tak ma na imię chłopak który ją napadł, wiedział tylko Lucas który ją ocalił. Przez zerwanie z chłopakiem, dziewczyna załamuje sie przez co zawala ekonomie. Musi nadrobić zaległość, jej wykładowca przydziela jej tutatora- wspomagacza. Nasza bohaterka jeszcze nie wie ale to jest Lucas. Chłopak pomaga jej w nadrobieniu zaległości, a miłość kwitnie w najlepsze. Reszty dowiecie się sami jak sięgniecie po książke. : )
 


   Czytając książkę powoli zagłębiamy się w historie życia Lucasa, w historie jego tatuaży.. Również poznajemy Jackie. Jej emocje przemawiają przez tą książkę, chociaż bohaterka nie użala się nad sobą.

Zakładam że po książkę sięgnę jeszcze nie raz. :  )

2 komentarze:

  1. >< Okładka strasznie mi się spodobała bo myślałam, że są na niej dwie dziewczyny :P *późno już, otwiera się noc... mój umysł się zamyka* Po przeczytaniu twojej opinii chciałabym kiedyś przeczytać tę książkę bo brzmi zachęcająco :)
    Pozdrawiam,
    Amy http://flirty-z-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa. : )
    Książke gorącco polecam naprawde

    OdpowiedzUsuń