wtorek, 31 grudnia 2013

Życzenia na Nowy Rok 2014.

                                     

                               KONIEC ROKU 2013!


Rok 2013 był rokiem pełnym wrażeń, dużo w tym roku zrobiłam. Przeczytałam wiele książek, chociaż i tak pewnie to mała ilość jak patrze na inne blogerki, szanuje i podziwiam ich styl pisania.
Złożyłam bloga 2 miesiące temu,zapragnełam dzielić sie opiniami książek z kimś innym niż moja przyjaciłóka Ewelinka. Książki dają mi radość, wejście do innego świata i zapomnienie od rzeczywistości.

Wbew wszystkiemu co sie działo TEN ROK NIE BYŁ NAJGORSZY.
Poznałam wiele cudownych ludzi, przeżyłam wspaniałe chwile, te złe i te dobre, było wiele kłótni ale i chwil gdzie cały czas sie śmiało. Wiele wyjazdów poprostu chwile z przyjaciółmi, za co bardzo dziękuje mimo, że wiem że idealna nie byłam.

Dobra czas zakończyć moje użalania sie nad sobą i wreszcie przejść do rzeczy.
Dziekuje za tyle wejść na mojego bloga, za kometarze te dobre jak i te złe i za taką ilość obserwatorów z których sie bardzo ciesze i dziękuje.


365 szczęśliwych dni ,

52 cudownych weekendów,

12 wspaniałych miesięcy,

4 kolorowych pór roku,

spełnienia marzeń

w Nowym Roku!


ORAZ JAK NAJWIECEJ PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK I NOWYCH HISTORI W NOWYM ROKU!!

1 komentarz:

  1. I wanted to thank you for this great read!!
    I absolutely loved every little bit of it. I have you book marked to check out new stuff you post…

    Check out my page ... hack call of duty ghost

    OdpowiedzUsuń