sobota, 18 stycznia 2014

Małe wietrzenie półek

        SPRZEDAJEMY KUPUJEMY BŁAGAM : 3

                                                                                                                                                                               Postanowiłam sprzedać pare książek które niestety ale do gustu mi zbytnio nie przypadły. Z racji    tego że cotaz wiecej osób czyta mojego bloga to napisze o tym tutaj. Potrzebuje kasy na nowe książki.. Niestety. Książki są w stanie nowym nie używaane praktycznie, dbam o książki.
  1.  Wieczni wygnańcy-Smith Cynthia Leitich‎ za 17 zł. Książka jest fajna, i serio wciąga ale szczególnego miejsca nie zajmuje, ale polecam. : )
  2. Wybrana -P.C Cast Kristin Cast - 17zł NIe mój gust  C:
  3. Crescendo- Becca Fitzpatrik-23 zł twarda okładka. Kocham sage szeptem, ale musze sie z nią rozstać.
4.Wampir pozna panią-Lynsay Sands - 20zl - Fajna książka polecam :3

Książki są w dorbym stanie jak już mówiłam , zachęcam do kupna do kupna należy doliczć cene przesyłki ( niedużą zapewne listowną) . Kontak co do książek na marten98@o2.pl lub pod postem. Zachęcam <3
Znajdzmy im dobry dom ;c


                          MOŻLIWA WYMIANA !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz