środa, 22 stycznia 2014

O krok za daleko- jak daleko można sie posunąć?

                                                                                           
Tytuł: O krok za daleko
Autor:Abbi Glines
Wydawnictwo Pascal
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 301

Ferie.. Ach.. Leżenie w łóżku z książką. Tak to jest to. Niestety również trzeba wychodzić z domu.. To mi sie nie podoba  :c.
Wczoraj do mojej półeczki trafiły dwie nowe książeczki, mam nadzieje że sie zbiore i poznacie moje opinie na temat : "Ciemność przed świtem" i "Dziewczna, którą kochały pioruny". Dzisiaj przedstawiam wszystkim moim czytelnikom książke do której teoretycznie zostałam zmuszona przez moją kochaną przejaciółke. Za co bardzo jej dziękuje. Było warto. : )

Blaire to dziewiętnastoletnia kobieta, która boryka sie z wieloma problemami. Matka jej umarła, ojciec odszedł pięć lat temu, a jej siostra bliźniaczka nie żyje. Zdruzgotana dziewczyna nie ma gdzie mieszkać, dzwoni do znienawidzonego ojca, ma uniego zamieszkać zanim nie wyjdzie na prostą. Blaire już pierwszego wieczoru ma dosyć ojca, wyjechał a ona musiała rozmawiać z jego"nowym" dzieckiem Ruschem teoretycznie jej bratem, który staje na jej drodze.

Rusch jest zabójczo przystojnym i seksownym synem gwiazdy roka, żadna z nas by takim nie pogardziła. Czy tajemniczy Rusch sprawi że Blaire i on posuną sie o krok za daleko? Czy ukrywana tajemnica wyjdzie na jaw?


"O krok za daleko" to zabawna historia opowiadająca o trudnym życiu Blaire, jej potyczkach z ojcem i Ruschem. Blaire jest bardzo ciekawska a zarazem tajemnicza pokochałam jej postać odrazu, a Rusch? A Rusch'a od początku uważałam za dupka, stopniowo sie to zmieniało, ale teraz to ja go normalnie ubóstwiam.
Książka jest miejscami romantyczna, wkurzają mnie niektóre postacie na przykład taka Nan ale nie będe was do niej zrażać, są sceny miłoscne czyli to co nastolatka lubi czytać. : ) Nic dodać nic ująć. Niedługo zabieram sie za drugą część "Spróbujmy jeszcze raz".

1 komentarz:

  1. uwielbiam tę książkę , zarówno pierwszą część jak i drugą <3 świetna recenzja !

    http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń