sobota, 18 stycznia 2014

Niemożliwe

Witam wszystkich serdecznie w sobotni wieczór. Ja mam ferie i sie ciesze. <3 A wy? Książki są w fazie czytania więc narazie nie mam o czym pisać, a na blogu zaczął słabnąć ruch. Wpadłąm na pomysł że przedstawie wam film, który zapadł mi głęboko w pamięć, a mówie tu  o filmie "Niemożliwe"


Ten film oparty jest na prawdziwej historii rodziny  Marii i Henry'ego Alvárez i ich trójki dzieci. Rodzina na święta bożego narodzenia w 2004 roku wybiera sie do Tajlandi. Każdy by tak chciał, ciepełko zamiast śniegu, ach cud miód malina. Ich urlop zostaje przewany 26 grudnia, odpoczywając nad basenem rodzina zauważa wielką fale tsunami. Żywioł rozdziela rodzine i tu historia sie zaczyna. Maria (Naomi Watts) doznaje największych obrażeń, rana w nodze uniemożliwia jej ucieczke i ratunek. Odpoczywając na kłodzie jeżeli tak to można nazwać jeden z jej synów zaczyna ją szukać, znajduje ją. Maria i jej syn Lucas (Tom Holland) próbują sie uratować i znależć reszte rodziny, ale to nie jest takie proste. Z drugiej strony medalu znajduje sie jej mąż Henry (Ewan McGregor) nie jest aż tak poszkodowany jak jego żona, ale on o tym nie wie. Cała rodzina zaczyna poszukiwania siebie nawzajem.

Czy odnajdą siebie nawzajem? Czy wszyscy przeżyją? Zapraszam do obejżenia filmu..
Najwieksze emocje towrzyszyły mi w szpitalu i wtedy gdy przyszło tsunami. Nikomu nie życze takiego czegoś.. ; c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz